Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Tiešsaistes iepirkšanās paradumi un patērētāju uzvedība
Title in English Online Shopping Habits and Consumer Behavior
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Jānis Grēviņš
Reviewer K.Brimerberga
Abstract ABSTRACT (IN LATVIAN) Pētijuma tēma ir ieradumi iepērkoties internetā un pircēju uzvedība. Tēma plašākā skatījumā pēta patērētāju raksturojumu un kā ralsturojums ietkmē viņu attieksmi pret iepirkšanos internetā, kā arī patērētāju uztveri par internetu, interneta lietojuma biezumu un iepirkšanās biežumu, un kā šie raksturojumi ietkmē patērētāju nodomu iepirkties un vai tas noved līdz īstam pirkumam. Tiešsaistes iepirkšanās tirgus katru gadu aug, katru dienu var saskarties ar jauniem uzņēmuiem kuri ir uzsākuši tirgoties internetā. Mūsdienu tehnoloģiskās attīstības tikai pozitīvi atbalsta interneta veikala nozari un palīdz tādējādi izaugt. Savukārt, strauji augošā tirgū kur ir liela konkurence, daudzreiz noteikti jāsaskarās ar problēmu kura izriet no tā kad daudz uzņēmumu, gan jau esošie un jaunie ir problēmas noturēties ar peļņu. Vai arī ja ir peļņa tad ļoti maza. Problēma noteikti ir sīvajā konkurencē. Tomēr konkurence, nav iemesls kāppēc tā notiek, atbilde ir jāmeklē patērētājā. Patērētāja intereses mainās ļoti bieži, kā arī mode un citas lietas līdz ar to. Kamēr uzņēmēju meklē nākamo karsto lietu ko tirgot, vai reklamē jauno produktu, varētu pielāgoties jau esošai mērķa auditorijai. Pētijums piedāvās uzņēmumam saskatīt attiecības starp cilvēku raksturojuma un viņu uzvedības, rezultātā uzņēmums iegūs lielāku izprašanu par to kādu patērētāju viņš noteikti vēlētos iegūt.
Keywords pārdošana, patērētāju ieradumi, uzvedība
Keywords in English e-commerce, shopping, consumer behavior
Language eng
Year 2019
Date and time of uploading 29.04.2019 08:46:20