Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Facebook ierakstu iesaiste mājas dekora e-komercijas nozarē |
Nosaukums angļu valodā |
Facebook Post Engagement in Home Decor E-commerce Industry |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
V.Kaže |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums ir “Facebook ierakstu iesaiste mājas dekora e-komercijas nozarē”. Tas tika izstrādāts angļu valodā. Darbs iekļauj 8 bildes, 11 tabulas un 7 pielikumus.
Līdz ar sociālo mediju lietotāju skaita pieaugumu, pasaulē palielinās arī uzņēmumu mārketinga iespējas digitālajā vidē. Sociālajam tīklam Facebook pasaules mērogā ir visvairāk aktīvo lietotāju, bet šī platforma paliek aizvien piesātinātāka ar uzņēmumu oficiālajām lapām un saturu, līdz ar to pieaug nozīme pašu lietotāju dabīgajai iesaistei ar ierakstiem. Šo izpēti autors veica saistībā ar mājas dekora e-komercijas nozari personīgās intereses apsvērumu dēļ.
Šī darba pirmais apskatītais jautājums pēta, kādas Facebook ierakstu iezīmes ietekmē platformas lietotāju iesaisti. Otrais definētais jautājums pēta, vai pastāv atšķirība šo iezīmju lietošanas biežumā starp Facebook lapām ar visvairāk sekotājiem šajā nozarē un lapām, kurām ir mazāk sekotāju.
Šajā bakalaura darbā tika izpētīta literatūra no zinātniskajiem rakstiem un mārketinga aģentūru mājaslapām, blogiem. Bakalaura darba struktūrai un metodēm par pamatu tika ņemti vairāki zinātniskie pētījumi, kuri apskatīja līdzīgus jautājumus citās nozarēs.
Primārie dati tika iegūti piešķirot pētāmajiem Facebook ierakstiem kategoriskas vērtības, kas tika balstītas uz ierakstu definētām iezīmēm pēc esošu pētījumu parauga. Šie dati tika analizēti izmantojot aprasktošo statistiku un binomiālās regresijas metodi.
Rezultāti liecina, ka abas lapu grupas vairākumu no definētajām ierakstu iezīmēm lieto līdzīgos apjomos, bet 3 kategorijās ir novērojamas atšķirības. Tika secināts, ka pastāv vairākas ierakstu iezīmes, kas ietekmē lietotāju iesaisti, bet tikai divas no tām bija kopīgas abām Facebook lapu grupām. Pārējās saistības norāda uz to, ka katrai grupai ir nepieciešamas atšķirīgas stratēģijas. |
Atslēgas vārdi |
Facebook, iesaiste, ierakstu iezīmes, mājas dekors |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Facebook, engagement, post characteristics, home decor |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.04.2019 00:11:53 |