Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Patērētāju ētisko izvēļu analīze iepērkoties Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Consumer's Ethical Choices While Shopping in the Latvian Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
K.Ātrens |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums latviešu valodā ir “Patērētāju ētisko izvēļu analīze iepērkoties Latvijas tirgū”. Darbs veikt ar mērķi izpētīt, vai patērētāju ētiskajiem uzskatiem ir ietekme uz viņu iepirkšanās tendencēm. Literatūras pētījumi liecina par to, ka patērētāji var rīkoties ētiski iepērkoties, bet lielākoties pirkšanas izvēļu veikšana notiek zemapziņā. Ētiskajam patēriņam ir ietekme uz sabiedrību un vidi, kas nozīmē, ka patērētāji, uzņēmumi un organizācijas ir savstarpēji saistītas. Darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptaujas bāzes, kas analizē patērētāju attieksmi attiecībā uz noteiktiem ētiskiem apgalvojumiem un iepirkšanās tendencēm. Rezultāti liecina, ka starp patērētāju ētiskajiem uzskatiem un viņu iepirkšanas tendencēm nav tieša saikne, tādējādi, ētiskums nav efektīvs uzņēmumiem izmantojot to kā mārketinga rīku vai arī kā risinājumu ētiskuma problēmām priekš dažādām organizācijām. Darba apjoms ir 21 lappuse, darbs satur 3 tabulas un 3 grafikus. Darbs izstrādāts un nodots angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
ētiskais patēriņš, patērētāju uzvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ethical consumerism, buying behavior |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.04.2019 12:24:26 |