Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Patērētāju ētisko izvēļu analīze iepērkoties Latvijas tirgū |
Title in English |
Analysis of Consumer's Ethical Choices While Shopping in the Latvian Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
K.Ātrens |
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums latviešu valodā ir “Patērētāju ētisko izvēļu analīze iepērkoties Latvijas tirgū”. Darbs veikt ar mērķi izpētīt, vai patērētāju ētiskajiem uzskatiem ir ietekme uz viņu iepirkšanās tendencēm. Literatūras pētījumi liecina par to, ka patērētāji var rīkoties ētiski iepērkoties, bet lielākoties pirkšanas izvēļu veikšana notiek zemapziņā. Ētiskajam patēriņam ir ietekme uz sabiedrību un vidi, kas nozīmē, ka patērētāji, uzņēmumi un organizācijas ir savstarpēji saistītas. Darba empīriskā daļa ir balstīta uz aptaujas bāzes, kas analizē patērētāju attieksmi attiecībā uz noteiktiem ētiskiem apgalvojumiem un iepirkšanās tendencēm. Rezultāti liecina, ka starp patērētāju ētiskajiem uzskatiem un viņu iepirkšanas tendencēm nav tieša saikne, tādējādi, ētiskums nav efektīvs uzņēmumiem izmantojot to kā mārketinga rīku vai arī kā risinājumu ētiskuma problēmām priekš dažādām organizācijām. Darba apjoms ir 21 lappuse, darbs satur 3 tabulas un 3 grafikus. Darbs izstrādāts un nodots angļu valodā. |
Keywords |
ētiskais patēriņš, patērētāju uzvedība |
Keywords in English |
ethical consumerism, buying behavior |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
23.04.2019 12:24:26 |