Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Interaktīvo tehnoloģiju patērētāju uztveres analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Consumer Perception of Interactive Technologies |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
I.Muzikante |
Anotācija |
Šī pētijuma darba nosaukums ir “Patērētāju izpratnes analīze par interaktīvajām tehnoloģijām”. Galvenās tēmas apskatītas šajā dokumentā ir – patērētāju motivācija iegādāties gudro māju tehnoloģijas, kas ir arī šī pētijuma galvenais izpētes jautājums; galvenās organizācijas un tendences interaktīvo tehnoloģiju kategorijā; kas ietekmē patērētāja lēmumu gudrās mājas ierīces izmantošanai/neizmantošanai; kuras gudrās mājas ierīces patērētājs izmanto visvairāk un kādi tam ir iemesli. Galvenie izmantotie informācijas avoti ir iepriekš veikti speciālistu pētijumi un testi par interaktīvajām tehnoloģijām, to ietekmi uz patērētajiem, šo tehnoloģju adaptācijas līmeņi, kā arī oriģināli izveidota aptauja, kura tika elektroniski izplatīta respondentiem. Darbs kopā satur 18 datu apkopojumu grafikus, kā arī 9 pielikumus, no kuriem divi ir pētijuma aptaujas (latviski un angliski), pārējie tabulas ar datu rezultātiem no dokumenta statistikas sadaļas. Šis pētijuma darbs ir veikts un sastādīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Gudrā māja, tehnoloģijas, interaktīvās tehnoloģijas, gudrās ierīces, adaptācija, patērētāju izpratne, motivācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Smart house, technologies, interactive technologies, smart devices, adaption, consumer perception, motivation |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.04.2019 12:05:55 |