Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Interaktīvo tehnoloģiju patērētāju uztveres analīze
Title in English Analysis of Consumer Perception of Interactive Technologies
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Jānis Grēviņš
Reviewer I.Muzikante
Abstract Šī pētijuma darba nosaukums ir “Patērētāju izpratnes analīze par interaktīvajām tehnoloģijām”. Galvenās tēmas apskatītas šajā dokumentā ir – patērētāju motivācija iegādāties gudro māju tehnoloģijas, kas ir arī šī pētijuma galvenais izpētes jautājums; galvenās organizācijas un tendences interaktīvo tehnoloģiju kategorijā; kas ietekmē patērētāja lēmumu gudrās mājas ierīces izmantošanai/neizmantošanai; kuras gudrās mājas ierīces patērētājs izmanto visvairāk un kādi tam ir iemesli. Galvenie izmantotie informācijas avoti ir iepriekš veikti speciālistu pētijumi un testi par interaktīvajām tehnoloģijām, to ietekmi uz patērētajiem, šo tehnoloģju adaptācijas līmeņi, kā arī oriģināli izveidota aptauja, kura tika elektroniski izplatīta respondentiem. Darbs kopā satur 18 datu apkopojumu grafikus, kā arī 9 pielikumus, no kuriem divi ir pētijuma aptaujas (latviski un angliski), pārējie tabulas ar datu rezultātiem no dokumenta statistikas sadaļas. Šis pētijuma darbs ir veikts un sastādīts angļu valodā.
Keywords Gudrā māja, tehnoloģijas, interaktīvās tehnoloģijas, gudrās ierīces, adaptācija, patērētāju izpratne, motivācija
Keywords in English Smart house, technologies, interactive technologies, smart devices, adaption, consumer perception, motivation
Language eng
Year 2019
Date and time of uploading 23.04.2019 12:05:55