Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Dabīgo nogāžu noturība un to nostiprināšanas veidi” (“Autoceļa P95 Jelgava – Tērvete – Lietuvas robeža (Žagare) posma 28.3 – 30.3 km pārbūve”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Sustainability of the Natural Slopes and the Types of their Strengthening” (“Reconstruction of Road P95 Jelgava-Tervete- Lithuanian Border (Zagare) Section from 28.3km to 30.3km”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Atis Zariņš |
Recenzents |
Mārtiņš Sīpols, Kvalitātes nodaļas vadītājs, AS "A.C.B." |
Anotācija |
Darba mērķis ir apzināt drošības problēmas dabīgajās nogāzēs un izpētīt iespējamos risinājumus tām.
Darba uzdevumi: apkopot latviešu un ārvalstu valodās pieejamo literatūru par dabīgajām nogāzēm un to noturību ietekmējošajiem faktoriem; izpētīt nogāžu nostiprināšanas veidus un analizēt dabīgo nogāžu noturības zuduma piemērus Latvijas.
Bakalaura darbā tiek apskatīti dabīgo nogāžu noturības zuduma iemesli un analizēti dažādi nogāžu nostiprināšanas veidi.
Bakalaura darbs sastāv no 4 daļām. Pirmajā daļā ir apskatīts nogāžu noturības zuduma galvenie ietekmējošie faktori un nogāzes sabrukšanas veidi. Otrajā daļā ir apkopota informācija par efektīvākajiem nogāžu stabilitātes saglabāšanas un atjaunošanas veidiem. Trešajā daļā ir veikta Latvijā esošo nogāžu noturības zudumu piemēru apskats un analīze. Savukārt ceturtajā daļā ir apkopoti secinājumi, kas balstīti uz iepriekšējās nodaļās iegūtās informācijas.
Inženierprojekta daļa sastāv no divām daļām – aprakstošās daļas un rasējumu daļas. Inženierprojektā izstrādāts tehniskais projekts autoceļa posma rekonstrukcijai. |
Atslēgas vārdi |
Nogāžu noturība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Slope stability |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2019 23:44:54 |