Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Biznesa informātika
Nosaukums Servisorientētas pieejas klientu attiecību pārvaldības produktu empīriska analīze
Nosaukums angļu valodā Empirical analysis of customer relationship management products based on service-oriented approach
Autors Deepak Tumkur Shivanandaiah
Struktūrvienība 01R00 Starptautiskās sadarbības un ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Gundars Alksnis
Recenzents Jānis Grabis
Anotācija Maģistra darbā, balstoties uz pakalpojumu orientētu pieeju, ir veikta klientu attiecību pārvaldības (CRM) produktu empīriska analīze. Maģistra darbā ir pētīta CRM produktu pielietojamība nozarēs, īpaši banku nozarē un no pakalpojumu orientētas pieejas viedokļa ir pētīta integrācijas arhitektūru izstrāde un attīstīšana, kas ļauj integrēt CRM sistēmu ar citām banku nozares informācijas sistēmām. Maģistra darbā, izmantojot empīrisku analīzi, ir ilustrēts, kā CRM sistēmu integrācijai ar citām informācijas sistēmām tiek izmantotas uz pakalpojumiem orientētas pieejas – pakalpojumu orientēta arhitektūra un mikroservisu arhitektūra. Darbā ir veikta empīriska analīze un tās ietekme tiek analizēta, izmantojot apskates pieeju. Izmantojot biznesa situācijas izpētes rezultātus, maģistra darbs sniedz informāciju par to, kā CRM efektīva ieviešana nozarēs palielina klientu attiecību efektīvu pārraudzību un palīdz uzņēmumiem kļūt konkurētspējīgākiem, palielinot tirgus daļu un ieņēmumus. Maģistra darbs satur 70 lappuses, 28 attēlus, 3 tabulas, 49 informācijas avotus.
Atslēgas vārdi BANKU NOZARE, KLIENTU ATTIECĪBU PĀRVALDĪBA, PAKALPOJUMU ORIENTĒTA PIEEJA.
Atslēgas vārdi angļu valodā BANKING INDUSTRY, CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT, SERVICE-ORIENTED APPROACH.
Valoda eng
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 11.01.2019 14:42:43