Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Business Informatics
Title in original language Servisorientētas pieejas klientu attiecību pārvaldības produktu empīriska analīze
Title in English Empirical analysis of customer relationship management products based on service-oriented approach
Author Deepak Tumkur Shivanandaiah
Department International Cooperation and Foreign Students Department
Scientific advisor Gundars Alksnis
Reviewer Jānis Grabis
Abstract Maģistra darbā, balstoties uz pakalpojumu orientētu pieeju, ir veikta klientu attiecību pārvaldības (CRM) produktu empīriska analīze. Maģistra darbā ir pētīta CRM produktu pielietojamība nozarēs, īpaši banku nozarē un no pakalpojumu orientētas pieejas viedokļa ir pētīta integrācijas arhitektūru izstrāde un attīstīšana, kas ļauj integrēt CRM sistēmu ar citām banku nozares informācijas sistēmām. Maģistra darbā, izmantojot empīrisku analīzi, ir ilustrēts, kā CRM sistēmu integrācijai ar citām informācijas sistēmām tiek izmantotas uz pakalpojumiem orientētas pieejas – pakalpojumu orientēta arhitektūra un mikroservisu arhitektūra. Darbā ir veikta empīriska analīze un tās ietekme tiek analizēta, izmantojot apskates pieeju. Izmantojot biznesa situācijas izpētes rezultātus, maģistra darbs sniedz informāciju par to, kā CRM efektīva ieviešana nozarēs palielina klientu attiecību efektīvu pārraudzību un palīdz uzņēmumiem kļūt konkurētspējīgākiem, palielinot tirgus daļu un ieņēmumus. Maģistra darbs satur 70 lappuses, 28 attēlus, 3 tabulas, 49 informācijas avotus.
Keywords BANKU NOZARE, KLIENTU ATTIECĪBU PĀRVALDĪBA, PAKALPOJUMU ORIENTĒTA PIEEJA.
Keywords in English BANKING INDUSTRY, CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT, SERVICE-ORIENTED APPROACH.
Language eng
Year 2019
Date and time of uploading 11.01.2019 14:42:43