Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Iecirkņa Daugavpils-Indra-Valsts robeža caurlaides spējas palielināšanas iespēju analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of possibilities to increase the throughput capacity on Daugavpils–Indra–State Border railway section |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Oksana Iščuka |
Recenzents |
VAS “Latvijas dzelzceļš” Kustības vadības distances tehniskās uzraudzības inspektors Ēvalds Žurila |
Anotācija |
Bakalaura darbā izpētīts iecirknis Daugavpils – Indra – Valsts Robeža, kā arī Daugavpils stacija un Daugavpils kravu termināla darba tehniskais raksturojums, ceļu attīstība, pievedceļu daudzums, kā arī starpstacijas: Krauja, Naujene, Izvalda, Silava, Krāslava, Skaista, Niedrīca, Indra. Aprēķināti stacijas intervāli vilcienu kustības grafika sastadīšanai, uzrasēts vilcienu kustības grafiks esošais, ar divceļu posmu Krāslava – Skaista, kā arī ar jauno sadales punktu posmā Krāslava – Skaista, un divceļu vilcienu kustības grafiks. Apreķināti kvalitatīvie rādītāji: iecirkņa un tehniskais ātrums, kā arī iecirkņa ātruma koeficients. Veikta visu grafiku analīze.
Darbs sastāv no 56 lapām, 17 tabulām, 1 attēla, 17 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem, 4 rasējuma lapas. |
Atslēgas vārdi |
DZELZCEĻŠ, CEĻA LIETDERĪGAIS GARUMS, VILCIENU KUSTĪBAS GRAFIKS, IECIRKNIS, VIENSLIEŽU IECIRKNIS, DIVSLIEŽU IECIRKNIS. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
RAILWAY, USEFUL LENGTH, SCHEDULE OF TRAINS, DISTRICT, SINGLE TRACK, DOUBLE TRACK. |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.01.2019 10:16:52 |