Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Loģistikas nozares konkurētspējas novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
The assessment of the competitiveness of the logistics industry |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irina Voronova |
Recenzents |
Artūrs Žogots |
Anotācija |
Bakalaura darbs autors: Ruslans Abdurrahimov Bakalaura darbs zinātniskā vadītāja: Irina Voronova Bakalaura darba nosaukums: Lomu un nozīmi klientu attiecību vadības, loģistikas nozarē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā un tas sastāv no ievada, analītiskās un pētījuma daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 67 lapas, darbā iekļauti 13 attēli, 15 tabulas. Literatūras sarakstā ir iekļauti 22 avoti. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Klientu apmierinātības sasniegšana ir būtiska uzņēmumiem un arī loģistikas nozarēs. CRM ir galvenais un svarīgākais šī mērķa sasniegšanai. Sakarā ar lielo konkurenci pašreizējā uzņēmējdarbības vidē nozares konkurē savā starpā, sniedzot klientiem labāku servisu. Līdz ar to kravas ir jāpiegādā savlaicīgi un piegādes veids ir svarīgs arī uzņēmuma panākumiem. Ir daži elementi, kas ietekmē loģistikas vadības nozares klientu apkalpošanu. Lielākā daļa loģistikas uzņēmumu integrē iekšējo un ārējo kustību, lai radītu efektīvu, lai iegūtu maksimālu klientu apmierinātību. Bibliogrāfiskais apraksts par Bakalaura darbu: Ruslans Abdurrahimov. (2018. gads) lomu un nozīmi klientu attiecību pārvaldības loģistikas nozares/ R. Abdurrahimov, I. Voronova. – Rīga, RTU, IBEM |
Atslēgas vārdi |
Lomu un nozīmi klientu attiecību vadības, loģistikas nozarē |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
The role and significance of customer relationship management in logistic industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2019 20:06:26 |