Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Loģistikas nozares konkurētspējas novērtējums |
Title in English |
The assessment of the competitiveness of the logistics industry |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irina Voronova |
Reviewer |
Artūrs Žogots |
Abstract |
Bakalaura darbs autors: Ruslans Abdurrahimov Bakalaura darbs zinātniskā vadītāja: Irina Voronova Bakalaura darba nosaukums: Lomu un nozīmi klientu attiecību vadības, loģistikas nozarē Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā un tas sastāv no ievada, analītiskās un pētījuma daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 67 lapas, darbā iekļauti 13 attēli, 15 tabulas. Literatūras sarakstā ir iekļauti 22 avoti. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Klientu apmierinātības sasniegšana ir būtiska uzņēmumiem un arī loģistikas nozarēs. CRM ir galvenais un svarīgākais šī mērķa sasniegšanai. Sakarā ar lielo konkurenci pašreizējā uzņēmējdarbības vidē nozares konkurē savā starpā, sniedzot klientiem labāku servisu. Līdz ar to kravas ir jāpiegādā savlaicīgi un piegādes veids ir svarīgs arī uzņēmuma panākumiem. Ir daži elementi, kas ietekmē loģistikas vadības nozares klientu apkalpošanu. Lielākā daļa loģistikas uzņēmumu integrē iekšējo un ārējo kustību, lai radītu efektīvu, lai iegūtu maksimālu klientu apmierinātību. Bibliogrāfiskais apraksts par Bakalaura darbu: Ruslans Abdurrahimov. (2018. gads) lomu un nozīmi klientu attiecību pārvaldības loģistikas nozares/ R. Abdurrahimov, I. Voronova. – Rīga, RTU, IBEM |
Keywords |
Lomu un nozīmi klientu attiecību vadības, loģistikas nozarē |
Keywords in English |
The role and significance of customer relationship management in logistic industry |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
06.01.2019 20:06:26 |