Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga ietekmes novērtēšana uz mazo un vidējo uzņēmumu pārdošanas apjoma pieaugumu Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of digital marketing impact on sales growth of small and medium enterprises in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Mikus Dubickis |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Vyacheslav Lisenkov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asoc. prof. Dr.oec. Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā un tas sastāv no ievada, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 60 lapas, darbā iekļauti 29 attēli, 7 tabulas un viena formula. Literatūras sarakstā ir iekļauti 30 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
1.Statistisks mazo un vidējo uzņēmumu vidū visbiežāk izmantoto digitālā mārketinga.
kanālu un stratēģiju atspoguļojums.
2. Iespējamās korelācijas starp izmantotajiem digitālā mārketinga kanāliem un
pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums.
3.Kvantitatīva digitālā mārketinga adaptācijas procesu apgrūtinošo faktoru izpēte.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lisenkov V. (2018) Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjomu pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Bakalaura darbs V. Lisenkov, D. Ščeulovs. - Rīga: RTU, IUVK bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un Vadīšana”. |
Atslēgas vārdi |
Digitālā mārketinga, maza un vidēja izmēra uzņēmumi Latvijā, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing, small and medium enteprises in Latvia, marketing in Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.12.2018 18:49:06 |