Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga ietekmes novērtēšana uz mazo un vidējo uzņēmumu pārdošanas apjoma pieaugumu Latvijā
Nosaukums angļu valodā Evaluation of digital marketing impact on sales growth of small and medium enterprises in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Mikus Dubickis
Anotācija Bakalaura darba autors: Vyacheslav Lisenkov Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asoc. prof. Dr.oec. Deniss Ščeulovs Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā un tas sastāv no ievada, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 60 lapas, darbā iekļauti 29 attēli, 7 tabulas un viena formula. Literatūras sarakstā ir iekļauti 30 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: 1.Statistisks mazo un vidējo uzņēmumu vidū visbiežāk izmantoto digitālā mārketinga. kanālu un stratēģiju atspoguļojums. 2. Iespējamās korelācijas starp izmantotajiem digitālā mārketinga kanāliem un pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums. 3.Kvantitatīva digitālā mārketinga adaptācijas procesu apgrūtinošo faktoru izpēte. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lisenkov V. (2018) Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjomu pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Bakalaura darbs V. Lisenkov, D. Ščeulovs. - Rīga: RTU, IUVK bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un Vadīšana”.
Atslēgas vārdi Digitālā mārketinga, maza un vidēja izmēra uzņēmumi Latvijā,
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital marketing, small and medium enteprises in Latvia, marketing in Latvia
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 20.12.2018 18:49:06