Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Digitālā mārketinga ietekmes novērtēšana uz mazo un vidējo uzņēmumu pārdošanas apjoma pieaugumu Latvijā |
Title in English |
Evaluation of digital marketing impact on sales growth of small and medium enterprises in Latvia |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Deniss Ščeulovs |
Reviewer |
Mikus Dubickis |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Vyacheslav Lisenkov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Asoc. prof. Dr.oec. Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā un tas sastāv no ievada, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 60 lapas, darbā iekļauti 29 attēli, 7 tabulas un viena formula. Literatūras sarakstā ir iekļauti 30 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
1.Statistisks mazo un vidējo uzņēmumu vidū visbiežāk izmantoto digitālā mārketinga.
kanālu un stratēģiju atspoguļojums.
2. Iespējamās korelācijas starp izmantotajiem digitālā mārketinga kanāliem un
pārdošanas apjoma pieaugumu izvērtējums.
3.Kvantitatīva digitālā mārketinga adaptācijas procesu apgrūtinošo faktoru izpēte.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lisenkov V. (2018) Digitālā mārketinga ietekmes uz pārdošanas apjomu pieaugumu izvērtējums Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Bakalaura darbs V. Lisenkov, D. Ščeulovs. - Rīga: RTU, IUVK bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un Vadīšana”. |
Keywords |
Digitālā mārketinga, maza un vidēja izmēra uzņēmumi Latvijā, |
Keywords in English |
Digital marketing, small and medium enteprises in Latvia, marketing in Latvia |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
20.12.2018 18:49:06 |