Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
“Latvijas restorānu pakalpojumu virzīšanas stratēģijas starptautiskajā tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
“Latvian restaurant service promotion strategy on the international market” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Artūrs Zeps |
Recenzents |
Doc. O.Bogdanova |
Anotācija |
Maģistra darba autore Nataļja Pasijaka izstrādāja darbu, kura temats ir “Latvijas restorānu pakalpojumu virzīšanas stratēģijas starptautiskajā tirgū”.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt universālu Latvijas restorānu iespēju analīzes un rīcības modeli ārvalstu tirgus apgūšanai.
Maģistra darba pirmajā daļā tiek analizēta ēdināšanas nozare Latvijā un Pasaulē, kā arī tiek noteikti ēdināšanas iestāžu darbību ietekmējošie faktori. Daļas turpinājumā autore apraksta un analīze virzīšanas stratēģijas izvēles iespējas, kā arī izvērtē dažādas klientu piesaistes un noturēšanas iespējas.
Darba otrajā daļā tiek analizētas taktikas ārvalstu tirgus apgūšanai, tiek vērtētas to priekšrocības un trūkumi, kā arī tiek veikta restorānu pakapojumu nozares trendu analīze un ārvalstu ēdināšanas nozares tirgus izvērtēšana. Daļas turpinājumā tiek analizētas nozares 5 ekspertu intervijas, kas sniedz ieskatu nozares darbībā un palīdz identificēt ārvalstu tirgus ienākšanai svarīgos faktorus.
Maģistra darba trešajā daļā autore izstrādā iespēju analīžes un rīcības modeli piemērotākās ārējo tirgu apgūšanas stratēģijas izvēlei. Modelis sastāv no 16 secīgiem posmiem, kuru gaitā uzņēmums var veikt iekšējo resursu analīzi, noteikt mērķtirgu, izvēlēties atbilstošāko ienākšanas formātu un izstrādāt rīcības plānu. Daļas turpinājumā tiek veikta izveidotā modeļa aprobācija ar mērķi pārbaudīt tā pielietojamību .
Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 88 lappuses. Tajā ir iekļauti 13 attēli,
11 tabulas un 2 pielikums uz 11 lpp. Darbā izmantotas 96 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
restorāns, pakalpojumu eksports, stratēģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
restaurant, service export, strategies |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.12.2018 12:56:27 |