Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Dinamiska ceļa meklēšana divpersonu spēlēs
Nosaukums angļu valodā Dynamic Pathfinding in Two-player Games
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Jānis Grundspeņķis
Recenzents Mg. sc. ing. Viktorija Klimko
Anotācija Bakalaura darbs izstrādāts saistībā ar ceļa meklēšanu video spēlēs. Darbā paradzēts pētīt ceļa meklēšanas paņēmienus un metodes video spēlēs, kā arī padziļināti pētīt dinamiskus ceļa meklēšanas veidus. Darba mērķis ir pētīt dinamisku ceļa meklēšanu divpersonu spēlēs un izstrādāt dinamisku ceļa meklēšanas algoritmu. Izstrādāto ceļa meklēšanas algoritmu izmantot izstrādātā spēlē un novērot tā sniegtos rezultātus, efektivitāti un veiktspēju. Darbā apkopota informācija par video spēļu mākslīgā intelekta ceļa meklēšanas teoriju un paņēmieniem. Eksperimentālajā daļā veikts teorētisko zināšanu pielietojums, izstrādājot spēli, kura izmanto dinamiska ceļa meklēšanas algoritma iespējas. Nobeigumā secināts, ka izstrādātais algoritms ir efektīvs un strādājošs, bet specifisku zināšanu trūkuma dēļ to nav bijis iespējams implementēt spēles vidē.
Atslēgas vārdi Dinamiska ceļa meklēšana, video spēles, ceļa meklēšana, pārmeklēšanas algoritms, video spēļu mākslīgais intelekts, divpersonu spēles, gājienu spēles.
Atslēgas vārdi angļu valodā Dynamic pathfinding, video games, pathfinding, pathfinding algorithm, video game artificial intelligence, two-player games, turn based games.
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2018 21:53:38