Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Dinamiska ceļa meklēšana divpersonu spēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Dynamic Pathfinding in Two-player Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Grundspeņķis |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Viktorija Klimko |
Anotācija |
Bakalaura darbs izstrādāts saistībā ar ceļa meklēšanu video spēlēs. Darbā paradzēts pētīt ceļa meklēšanas paņēmienus un metodes video spēlēs, kā arī padziļināti pētīt dinamiskus ceļa meklēšanas veidus. Darba mērķis ir pētīt dinamisku ceļa meklēšanu divpersonu spēlēs un izstrādāt dinamisku ceļa meklēšanas algoritmu. Izstrādāto ceļa meklēšanas algoritmu izmantot izstrādātā spēlē un novērot tā sniegtos rezultātus, efektivitāti un veiktspēju.
Darbā apkopota informācija par video spēļu mākslīgā intelekta ceļa meklēšanas teoriju un paņēmieniem. Eksperimentālajā daļā veikts teorētisko zināšanu pielietojums, izstrādājot spēli, kura izmanto dinamiska ceļa meklēšanas algoritma iespējas. Nobeigumā secināts, ka izstrādātais algoritms ir efektīvs un strādājošs, bet specifisku zināšanu trūkuma dēļ to nav bijis iespējams implementēt spēles vidē. |
Atslēgas vārdi |
Dinamiska ceļa meklēšana, video spēles, ceļa meklēšana, pārmeklēšanas algoritms, video spēļu mākslīgais intelekts, divpersonu spēles, gājienu spēles. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Dynamic pathfinding, video games, pathfinding, pathfinding algorithm, video game artificial intelligence, two-player games, turn based games. |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2018 21:53:38 |