Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Dinamiska ceļa meklēšana divpersonu spēlēs
Title in English Dynamic Pathfinding in Two-player Games
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Jānis Grundspeņķis
Reviewer Mg. sc. ing. Viktorija Klimko
Abstract Bakalaura darbs izstrādāts saistībā ar ceļa meklēšanu video spēlēs. Darbā paradzēts pētīt ceļa meklēšanas paņēmienus un metodes video spēlēs, kā arī padziļināti pētīt dinamiskus ceļa meklēšanas veidus. Darba mērķis ir pētīt dinamisku ceļa meklēšanu divpersonu spēlēs un izstrādāt dinamisku ceļa meklēšanas algoritmu. Izstrādāto ceļa meklēšanas algoritmu izmantot izstrādātā spēlē un novērot tā sniegtos rezultātus, efektivitāti un veiktspēju. Darbā apkopota informācija par video spēļu mākslīgā intelekta ceļa meklēšanas teoriju un paņēmieniem. Eksperimentālajā daļā veikts teorētisko zināšanu pielietojums, izstrādājot spēli, kura izmanto dinamiska ceļa meklēšanas algoritma iespējas. Nobeigumā secināts, ka izstrādātais algoritms ir efektīvs un strādājošs, bet specifisku zināšanu trūkuma dēļ to nav bijis iespējams implementēt spēles vidē.
Keywords Dinamiska ceļa meklēšana, video spēles, ceļa meklēšana, pārmeklēšanas algoritms, video spēļu mākslīgais intelekts, divpersonu spēles, gājienu spēles.
Keywords in English Dynamic pathfinding, video games, pathfinding, pathfinding algorithm, video game artificial intelligence, two-player games, turn based games.
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 09.06.2018 21:53:38