Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
"Aizspārna vadības hidropiedziņas raksturlielumu optimizācija ar atgriezenisko saites izstrādāšanu." |
Nosaukums angļu valodā |
"Optimization of Hydraulic Drive in her Flap Control Characteristics with Feed Back Development." |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Asoc. prof. Igors Pavelko |
Recenzents |
Profesors Mārtiņš Kleinhofs |
Anotācija |
Maģistra darba mērķis: iepriekš izstrādātas aizspārna vadības sistēmas ārējas atgriezeniskas saites sintēze ar nolūku apmierināt vēlamo parejas procesa laika raksturlīknes.
Ka izejas informācija tika izmantoti iepriekš noteiktie vaļējas sistēmas dinamiskie raksturlielumi. Ar D sadalīs metodi tika noteikta sistēmas stabilitātes zona divu parametru plakne. Ar frekvenču metodi palīdzību tika iegūta automātiskas regulēšanas sistēma parejas procesa laika raksturlīkne. Uzprojektēts hidrauliskais pastiprinātājs, kas nodrošina gremdvirzuļa sūkņa atbalsta paplāksnes stāvokļa mainīšanu.
Autora bakalaura darbā ar projekta daļu tika izstrādāta lidmašīnas aizspārna hidrauliska piedziņa, kuras sastāvā ir: mainīga ražīguma gremdvirzuļa sūknis, hidrauliskās sistēmas augstspiediena maģistrāle, zemspiediena maģistrāle, hidromotors, reduktors, transmisija, aizspārna vītņveida pacēlājs un gala slēdžu mehānisms.
Darbs satur 82 lpp., 3 A1 formata rasējumus, 13 zīmejumi, 4 grafiku, 1 pielikums. Izmantoti 15 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
iepriekš izstrādātas aizspārna vadības sistēmas ārējas atgriezeniskas saites sintēze ar nolūku apmie |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
synthesis of outward feedback mechanism for previously developed rear wing control system, in order |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2011 00:46:18 |