Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Bezpilota lidaparāta lidojuma simulācija |
Nosaukums angļu valodā |
Unmanned Platform Flight Simulation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
Artjoms Supoņenkovs |
Recenzents |
A. Kalniņš |
Anotācija |
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt interaktīvu datorgrafikas lietojumprogrammu, kas izmantojot izveidoto bezpilota lidaparāta matemātisko modeli spētu attēlot reālistisku kustību, lidojumu un atrisināt papildus simulācijas uzdevumu.
Darba mērķu sasniegšanai tika veikti sekojoši soļi:
• savākti un izpētīti vairāki literatūras avoti;
• izstrādāts vizuālais modelis, izmantojot OpenGL bibliotēku un C# programmēšanas valodu Visual Studio vidē;
• izstrādāts bezpilota lidaparāta matemātiskais modelis;
• izveidota interaktīva datorgrafikas lietojumprogrammatūra;
• bezpilota lidaparāta matemātiskā modeļa aprobācija izveidotajā programmā;
• rezultātu apkopojums un novērtējums.
Darba apraksts sastāv no četrām daļām:
Pirmā daļa – Lidojuma pamatkoncepcijas, kas satur teorētisko aprakstu par lidaparāta lidojumu gaisā un kādi faktori to ietekmē.
Otrā daļa – Lidojuma lietojumprogrammas projektēšana, kas apraksta vizuālā modeļa izstrādes projektējumu un matemātisko modeli, kas ielikti lietojumprogrammas izstrādes algoritmā.
Trešā daļa – Matemātiskā modeļa validācija, kas apraksta matemātiskā modeļa aprobācijas rezultātus izveidotajā lietojumprogrammā.
Ceturtā daļa – Rezultāti un to novērtējums, kur apkopoti iegūti rezultāti un sniegts novērtējums. |
Atslēgas vārdi |
lidojums, lidaparāts, simulators, bezpilota, OpenGL, C #, aerodinamika, matemātiskais modelis, matricas, vizuālais modelis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
flight, aircraft, simulator, unmanned, OpenGL, C#, aerodynamics, mathematical model, matrix, visual model |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2018 04:47:20 |