Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums ''Ceļa segas pamatkārtas stabilizācija ar hidrofobām piedevām''; inženierprojekts ''Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu ielu pārbūve Ozolniekos''
Nosaukums angļu valodā ''Road Pavement Base Course Stabilization with Hydrophobic Additives''; Engineering Design Project ''Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu Streets Reconstruction in Ozolnieki''
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs V.Haritonovs
Recenzents K.Mališevs; SIA ''Ceļu tīkli'', būvdarbu vadītājs
Anotācija ANOTĀCIJA Bakalaura darba tēma ir „Ceļu segas pamatkārtas stabilizācija ar hidrofobam piedevām”. Lai izvērtētu dotās metodes priekšrocības tika veiktas sekojošas darbības: 1. Pieejamas zinātniskās un teorētiskās literatūras analīze par grunts stabilizācijas metodēm. 2. Pieejamas zinātniskās un teorētiskās literatūras analīze par grunts stabilizācijas rezultātiem. 3. Grunts stabilizācijas metožu salidzinājums. 4. Testēšana. 5. Secinājumi. Inženierprojekta darba ietvaros tika izstrādāts būvprojekts „Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu ielu pārbūve Ozolniekos”. Izvēlētais objekts ir dzīvojamais kvartāls Ozolniekos, kurš sastāv no sešām ielām ar kopējo ielas garumu 2.042 km ar projektēto asfaltbetona segumu. Galvenais pārbūves projekta uzdevums - nodrošināt augstu satiksmes drošibas līmeni, jāattīsta gājēju un velobraucēju celiņu infrastruktūru. Inženierprojekta darba risinājumi izstrādāti atbilstoši Latvijas būvnormatīviem, kā arī citu normatīvo aktu prasībām, ievērtējot esošo situāciju. Darbs satur 132 lpp, 10 tabulas, 31 attēlus, 12 rasējumus.
Atslēgas vārdi pamatkārtas stabilizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā base course stabilization
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2018 09:23:31