Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
''Ceļa segas pamatkārtas stabilizācija ar hidrofobām piedevām''; inženierprojekts ''Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu ielu pārbūve Ozolniekos'' |
Title in English |
''Road Pavement Base Course Stabilization with Hydrophobic Additives''; Engineering Design Project ''Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu Streets Reconstruction in Ozolnieki'' |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
V.Haritonovs |
Reviewer |
K.Mališevs; SIA ''Ceļu tīkli'', būvdarbu vadītājs |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba tēma ir „Ceļu segas pamatkārtas stabilizācija ar hidrofobam piedevām”.
Lai izvērtētu dotās metodes priekšrocības tika veiktas sekojošas darbības:
1. Pieejamas zinātniskās un teorētiskās literatūras analīze par grunts stabilizācijas metodēm.
2. Pieejamas zinātniskās un teorētiskās literatūras analīze par grunts stabilizācijas rezultātiem.
3. Grunts stabilizācijas metožu salidzinājums.
4. Testēšana.
5. Secinājumi.
Inženierprojekta darba ietvaros tika izstrādāts būvprojekts „Zvaigžņu, Vītolu, Nākotnes, Liepu, Plēsuma, Rubeņu ielu pārbūve Ozolniekos”.
Izvēlētais objekts ir dzīvojamais kvartāls Ozolniekos, kurš sastāv no sešām ielām ar kopējo ielas garumu 2.042 km ar projektēto asfaltbetona segumu.
Galvenais pārbūves projekta uzdevums - nodrošināt augstu satiksmes drošibas līmeni, jāattīsta gājēju un velobraucēju celiņu infrastruktūru.
Inženierprojekta darba risinājumi izstrādāti atbilstoši Latvijas būvnormatīviem, kā arī citu normatīvo aktu prasībām, ievērtējot esošo situāciju.
Darbs satur 132 lpp, 10 tabulas, 31 attēlus, 12 rasējumus. |
Keywords |
pamatkārtas stabilizācija |
Keywords in English |
base course stabilization |
Language |
lv |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
07.06.2018 09:23:31 |