Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Telekomunikācijas |
Nosaukums |
"Izsaukuma apstrādes procesi" |
Nosaukums angļu valodā |
"Call Handling Processes" |
Struktūrvienība |
13100 Telekomunikāciju institūts |
Darba vadītājs |
Asoc.prof. T.Celmiņš |
Recenzents |
Profesors G.Lauks |
Anotācija |
Šajā darbā tiek aprakstīta telekomunikācijas operatora norēķinu sistēma un ar to izmantošanu saistītas kvalitātes nodrošināšanas problēmas. Galvenais darba uzdevums ir piedāvāt kvalitātes nodrošināšanai nepieciešamas aktivitātes. Izstrādājot risinājumu kvalitātes nodrošināšanai tiek ņemta vērā Lattelekom SIA eksistējoša norēķinu sistēma. Darbā piedāvāti kvalitātes nodrošināšanas aktivitātes tika pārbaudītas praksē Lattelekom SIA.
Darbs sastāv no 49 lapaspusēm, darbā ir 2 zīmējumi, 7 tabulas un ir izmantoti 9 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Apstrādes procesi,norēķiu sistēma,nodrošināšanas aktivitātes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Handling processes,billing sistems,proposed solutions |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2011 23:25:15 |