Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Telekomunikācijas
Nosaukums "Izsaukuma apstrādes procesi"
Nosaukums angļu valodā "Call Handling Processes"
Struktūrvienība 13100 Telekomunikāciju institūts
Darba vadītājs Asoc.prof. T.Celmiņš
Recenzents Profesors G.Lauks
Anotācija Šajā darbā tiek aprakstīta telekomunikācijas operatora norēķinu sistēma un ar to izmantošanu saistītas kvalitātes nodrošināšanas problēmas. Galvenais darba uzdevums ir piedāvāt kvalitātes nodrošināšanai nepieciešamas aktivitātes. Izstrādājot risinājumu kvalitātes nodrošināšanai tiek ņemta vērā Lattelekom SIA eksistējoša norēķinu sistēma. Darbā piedāvāti kvalitātes nodrošināšanas aktivitātes tika pārbaudītas praksē Lattelekom SIA. Darbs sastāv no 49 lapaspusēm, darbā ir 2 zīmējumi, 7 tabulas un ir izmantoti 9 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Apstrādes procesi,norēķiu sistēma,nodrošināšanas aktivitātes
Atslēgas vārdi angļu valodā Handling processes,billing sistems,proposed solutions
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2011 23:25:15