Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Telecommunications |
Title in original language |
"Izsaukuma apstrādes procesi" |
Title in English |
"Call Handling Processes" |
Department |
13100 Institute of Telecommunications |
Scientific advisor |
Asoc.prof. T.Celmiņš |
Reviewer |
Profesors G.Lauks |
Abstract |
Šajā darbā tiek aprakstīta telekomunikācijas operatora norēķinu sistēma un ar to izmantošanu saistītas kvalitātes nodrošināšanas problēmas. Galvenais darba uzdevums ir piedāvāt kvalitātes nodrošināšanai nepieciešamas aktivitātes. Izstrādājot risinājumu kvalitātes nodrošināšanai tiek ņemta vērā Lattelekom SIA eksistējoša norēķinu sistēma. Darbā piedāvāti kvalitātes nodrošināšanas aktivitātes tika pārbaudītas praksē Lattelekom SIA.
Darbs sastāv no 49 lapaspusēm, darbā ir 2 zīmējumi, 7 tabulas un ir izmantoti 9 literatūras avoti. |
Keywords |
Apstrādes procesi,norēķiu sistēma,nodrošināšanas aktivitātes |
Keywords in English |
Handling processes,billing sistems,proposed solutions |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
07.06.2011 23:25:15 |