Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums E-komercijas plātņu izmantošana un salīdzinājums
Nosaukums angļu valodā Comparison and usage of E-Commerce and it`s components
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Jānis Grundspeņķis
Recenzents Ērika Nazaruka
Anotācija Bakalaura darbā atklājas e-komercijas un tā sastāvdaļu izmantošana, izmantojot tīmekļa vietni, kuru izveidojusi e-komercijas satura vadības sistēmas platforma. Kā galvenā e-komercijas sastāvdaļa tiek izmantotas tiešsaistes elektroniskās tirdzniecības vietnes. Divas no tām tika ņemtas par piemēriem - Amazon un eBay. Šajā darba daļā ir detalizēta informācija par e-komercijas priekšrocībām un trūkumiem no tehniskā viedokļa. Bakalaura darbā soli pa solim paskaidrots, kā e-komercijas platformas tiek izmantotas no pircēja viedokļa vai no pārdevēja viedokļa. Piemēram, sīks paskaidrojums par saraksta izveidošanu, e-komercijas meklētājprogrammu optimizācijas, attēlu reprezentācijas izmantošana un ietekme. Pētījums norisinājās, izmantojot e-komercijas tirgu saraksta vadlīnijas un pakalpojumu, kas ir pārdevēju atbalsts un klientu apkalpošana. Pētījums parādīja, ka, salīdzinot šīs 2 vietnes, Amazon ir izstrādāts daudz vairāk nekā eBay, un acīmredzot tam ir daudz vairāk funkciju un funkcijas no abiem skatījumiem. Tika aplūkots vēl viens e-komercijas elements - CMS (satura vadības sistēma). Šis komponents palīdzēja sasniegt bakalaura darba galveno mērķi, nodrošinot ļoti vienkāršu veidu, kā izveidot tīmekļa vietni. Kā piemēri tika ņemti trīs no CMS platformām - WordPress, Joomla !, Wix. Detalizēta analīze, pētījumi un salīdzinājums mazliet parādīja, ka Wix platforma ir izstrādāta un automatizēta daudz vairāk nekā vadošā WordPress platforma vai Joomla! Platforma. Īpaši Wix's ADI (Aritificial Design Intelligence) padara Wix unikālu no citām CMS platformām. Bakalaura darbs satur 62 lappuses, 23 attēlus, 4 tabulas un 15 atsauces avotus.
Atslēgas vārdi E-KOMERCIJA, E-KOMERCIJAS PLĀTŅU IZMANTOŠANA UN SALĪDZINĀJUMS E-KOMERCIJAS PLATFORMU IZMANTOŠANA, TIEŠSAISTES E-KOMERCIJAS TIRGI, CMS
Atslēgas vārdi angļu valodā E-COMMERCE, USAGE OF E-COMMERCE PLATFORMS, ONLINE E-COMMERCE MARKETPLACES, CMS
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2018 18:19:06