Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language E-komercijas plātņu izmantošana un salīdzinājums
Title in English Comparison and usage of E-Commerce and it`s components
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Jānis Grundspeņķis
Reviewer Ērika Nazaruka
Abstract Bakalaura darbā atklājas e-komercijas un tā sastāvdaļu izmantošana, izmantojot tīmekļa vietni, kuru izveidojusi e-komercijas satura vadības sistēmas platforma. Kā galvenā e-komercijas sastāvdaļa tiek izmantotas tiešsaistes elektroniskās tirdzniecības vietnes. Divas no tām tika ņemtas par piemēriem - Amazon un eBay. Šajā darba daļā ir detalizēta informācija par e-komercijas priekšrocībām un trūkumiem no tehniskā viedokļa. Bakalaura darbā soli pa solim paskaidrots, kā e-komercijas platformas tiek izmantotas no pircēja viedokļa vai no pārdevēja viedokļa. Piemēram, sīks paskaidrojums par saraksta izveidošanu, e-komercijas meklētājprogrammu optimizācijas, attēlu reprezentācijas izmantošana un ietekme. Pētījums norisinājās, izmantojot e-komercijas tirgu saraksta vadlīnijas un pakalpojumu, kas ir pārdevēju atbalsts un klientu apkalpošana. Pētījums parādīja, ka, salīdzinot šīs 2 vietnes, Amazon ir izstrādāts daudz vairāk nekā eBay, un acīmredzot tam ir daudz vairāk funkciju un funkcijas no abiem skatījumiem. Tika aplūkots vēl viens e-komercijas elements - CMS (satura vadības sistēma). Šis komponents palīdzēja sasniegt bakalaura darba galveno mērķi, nodrošinot ļoti vienkāršu veidu, kā izveidot tīmekļa vietni. Kā piemēri tika ņemti trīs no CMS platformām - WordPress, Joomla !, Wix. Detalizēta analīze, pētījumi un salīdzinājums mazliet parādīja, ka Wix platforma ir izstrādāta un automatizēta daudz vairāk nekā vadošā WordPress platforma vai Joomla! Platforma. Īpaši Wix's ADI (Aritificial Design Intelligence) padara Wix unikālu no citām CMS platformām. Bakalaura darbs satur 62 lappuses, 23 attēlus, 4 tabulas un 15 atsauces avotus.
Keywords E-KOMERCIJA, E-KOMERCIJAS PLĀTŅU IZMANTOŠANA UN SALĪDZINĀJUMS E-KOMERCIJAS PLATFORMU IZMANTOŠANA, TIEŠSAISTES E-KOMERCIJAS TIRGI, CMS
Keywords in English E-COMMERCE, USAGE OF E-COMMERCE PLATFORMS, ONLINE E-COMMERCE MARKETPLACES, CMS
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 05.06.2018 18:19:06