Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
P2P tehnoloģijas izmantošana datorspēļu izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Use of P2P Technology in Development of Computer Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Normunds Kante |
Recenzents |
Jānis Edgars Zusāns, M.sc.ing., SIA “Visma Labs” programmētājs |
Anotācija |
Bakalaura darbā tika izpētīti daudzspēlētāju datorspēļu darbības principi un iespējamās
tīkla problēmas ar kurām tās saskaras. Konkrētāk tika aplūkoti P2P (peer-to-peer) datortīkla
darbības principi attiecībā uz to izmantošanu datorspēlēs.
Darba pirmajā nodaļā tika aplūkoti dažādi datortīklu veidi, to uzbūves un darbības
principi un kā tie tiek izmantoti, lai nodrošinātu datorspēļu darbību. Otrajā nodaļā tika pētīta
P2P daudzspēlētāju datorspēles darbības nodrošināšana: tīkla protokola izvēle, spēles
komunikāciju protokola izveide un iespējamo problēmu apskate, kā arī tika aplūkoti šo
problēmu risinājumi. Trešajā nodaļā tika izstrādāts spēles prototips, kurš izmanto tīru P2P, lai
nodrošinātu daudzspēlētāju režīmu un tajā tiek iekļauti dažādi minēto problēmu apstrādes
mehānismi.
Darba nobeigumā tiek apkopoti secinājumi par P2P izmantošanu datorspēlēs, tās
galvenajiem plusiem un mīnusiem, kā arī izmantošanas iespējām.
Darba pamattekstā ir 46 lappuses, 37 attēli, 0 tabulas, 39 izmantoto literatūras avotu
un 11 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Datorspēles, P2P, datortīkls, daudzspēlētāju režīms |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Computer games, P2P, network, multiplayer |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2018 13:19:04 |