Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums P2P tehnoloģijas izmantošana datorspēļu izstrādē
Nosaukums angļu valodā Use of P2P Technology in Development of Computer Games
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Normunds Kante
Recenzents Jānis Edgars Zusāns, M.sc.ing., SIA “Visma Labs” programmētājs
Anotācija Bakalaura darbā tika izpētīti daudzspēlētāju datorspēļu darbības principi un iespējamās tīkla problēmas ar kurām tās saskaras. Konkrētāk tika aplūkoti P2P (peer-to-peer) datortīkla darbības principi attiecībā uz to izmantošanu datorspēlēs. Darba pirmajā nodaļā tika aplūkoti dažādi datortīklu veidi, to uzbūves un darbības principi un kā tie tiek izmantoti, lai nodrošinātu datorspēļu darbību. Otrajā nodaļā tika pētīta P2P daudzspēlētāju datorspēles darbības nodrošināšana: tīkla protokola izvēle, spēles komunikāciju protokola izveide un iespējamo problēmu apskate, kā arī tika aplūkoti šo problēmu risinājumi. Trešajā nodaļā tika izstrādāts spēles prototips, kurš izmanto tīru P2P, lai nodrošinātu daudzspēlētāju režīmu un tajā tiek iekļauti dažādi minēto problēmu apstrādes mehānismi. Darba nobeigumā tiek apkopoti secinājumi par P2P izmantošanu datorspēlēs, tās galvenajiem plusiem un mīnusiem, kā arī izmantošanas iespējām. Darba pamattekstā ir 46 lappuses, 37 attēli, 0 tabulas, 39 izmantoto literatūras avotu un 11 pielikumi.
Atslēgas vārdi Datorspēles, P2P, datortīkls, daudzspēlētāju režīms
Atslēgas vārdi angļu valodā Computer games, P2P, network, multiplayer
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2018 13:19:04