Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language P2P tehnoloģijas izmantošana datorspēļu izstrādē
Title in English Use of P2P Technology in Development of Computer Games
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Normunds Kante
Reviewer Jānis Edgars Zusāns, M.sc.ing., SIA “Visma Labs” programmētājs
Abstract Bakalaura darbā tika izpētīti daudzspēlētāju datorspēļu darbības principi un iespējamās tīkla problēmas ar kurām tās saskaras. Konkrētāk tika aplūkoti P2P (peer-to-peer) datortīkla darbības principi attiecībā uz to izmantošanu datorspēlēs. Darba pirmajā nodaļā tika aplūkoti dažādi datortīklu veidi, to uzbūves un darbības principi un kā tie tiek izmantoti, lai nodrošinātu datorspēļu darbību. Otrajā nodaļā tika pētīta P2P daudzspēlētāju datorspēles darbības nodrošināšana: tīkla protokola izvēle, spēles komunikāciju protokola izveide un iespējamo problēmu apskate, kā arī tika aplūkoti šo problēmu risinājumi. Trešajā nodaļā tika izstrādāts spēles prototips, kurš izmanto tīru P2P, lai nodrošinātu daudzspēlētāju režīmu un tajā tiek iekļauti dažādi minēto problēmu apstrādes mehānismi. Darba nobeigumā tiek apkopoti secinājumi par P2P izmantošanu datorspēlēs, tās galvenajiem plusiem un mīnusiem, kā arī izmantošanas iespējām. Darba pamattekstā ir 46 lappuses, 37 attēli, 0 tabulas, 39 izmantoto literatūras avotu un 11 pielikumi.
Keywords Datorspēles, P2P, datortīkls, daudzspēlētāju režīms
Keywords in English Computer games, P2P, network, multiplayer
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 04.06.2018 13:19:04