Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums "Racionālas koka tiltu konstrukcijas meža autoceļiem" ("Viesturu tilta pār Tērvetes upi pārbūve")
Nosaukums angļu valodā "Rational timber bridge structures for forest roads" ("Reconstruction of Viesturu Bridge over the River Tervete")
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs Ainārs Paeglītis
Recenzents Raitis Lācis, tiltu inženieris, SIA "Inženierbūve"
Anotācija Bakalaura darba “Racionālas koka tiltu konstrukcijas meža autoceļiem” mērķis ir noskaidrot ekonomiski efektīvākos koka tiltu konstrukcijas veidus, kurus projektēt AS “Latvijas valsts meži” tiltu būvniecības vai pārbūves pasūtījumiem. Bakalaura darbā ir izvērtētas un apkopotas prasības, kas jānodrošina projektējot meža autoceļu tilta konstrukcijas - slodzes modelis, ass slodze, brauktuves platums, seguma veids un prasības tilta margām. Lai pēc iespējas objektīvāk izvērtētu atšķirīgu koka tiltu konstrukciju veidu savstarpējās priekšrocības un trūkumus ir izstrādāta matrica ar koeficientu metodi. Izvērtēšanas metode ir pielietojama katram objektam individuāli, nosakot koeficientu īpatsvaru. Inženierprojektā ir izstrādāts meža autoceļa Viesturu ceļš un tilta pār Tērvetes upei pārbūves tehniskais risinājums. Darbā ir veikta divu konstruktīvo variantu salīdzināšana, vērtējot objekta tiešās būvniecības izmaksas, būvniecības sarežģītību un riskus, arhitektoniku, uzturēšanas izdevumus un būvniecības procesā radītā oglekļa dioksīda daudzumu. Darba kopējais apjoms ir 123 lappuses, ievietoti 35 attēli, 14 tabulas. Darbā ir atsauces uz 36 avotiem un tam pievienots 1 pielikums.
Atslēgas vārdi tilts, koka tilts, līmētas konstrukcijas tilts, masīvkoksne, meža autoceļi
Atslēgas vārdi angļu valodā bridgen timber bridge, glulam bridge, forest road bridge
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2018 22:45:36