Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
"Racionālas koka tiltu konstrukcijas meža autoceļiem" ("Viesturu tilta pār Tērvetes upi pārbūve") |
Nosaukums angļu valodā |
"Rational timber bridge structures for forest roads" ("Reconstruction of Viesturu Bridge over the River Tervete") |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Ainārs Paeglītis |
Recenzents |
Raitis Lācis, tiltu inženieris, SIA "Inženierbūve" |
Anotācija |
Bakalaura darba “Racionālas koka tiltu konstrukcijas meža autoceļiem” mērķis ir noskaidrot
ekonomiski efektīvākos koka tiltu konstrukcijas veidus, kurus projektēt AS “Latvijas valsts meži”
tiltu būvniecības vai pārbūves pasūtījumiem. Bakalaura darbā ir izvērtētas un apkopotas prasības, kas
jānodrošina projektējot meža autoceļu tilta konstrukcijas - slodzes modelis, ass slodze, brauktuves
platums, seguma veids un prasības tilta margām.
Lai pēc iespējas objektīvāk izvērtētu atšķirīgu koka tiltu konstrukciju veidu savstarpējās
priekšrocības un trūkumus ir izstrādāta matrica ar koeficientu metodi. Izvērtēšanas metode ir
pielietojama katram objektam individuāli, nosakot koeficientu īpatsvaru.
Inženierprojektā ir izstrādāts meža autoceļa Viesturu ceļš un tilta pār Tērvetes upei pārbūves
tehniskais risinājums. Darbā ir veikta divu konstruktīvo variantu salīdzināšana, vērtējot objekta tiešās
būvniecības izmaksas, būvniecības sarežģītību un riskus, arhitektoniku, uzturēšanas izdevumus un
būvniecības procesā radītā oglekļa dioksīda daudzumu.
Darba kopējais apjoms ir 123 lappuses, ievietoti 35 attēli, 14 tabulas. Darbā ir atsauces uz 36 avotiem
un tam pievienots 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
tilts, koka tilts, līmētas konstrukcijas tilts, masīvkoksne, meža autoceļi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
bridgen timber bridge, glulam bridge, forest road bridge |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2018 22:45:36 |