Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Services provision effectiveness in a telecommunications company project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Konstantins Didenko |
Recenzents |
Doktorante Irēna Vaivode |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Ērika Lazareviča
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Prof., Dr.oec., Konstantīns Didenko
Bakalaura darba temats: Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 21 tabula, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba pētījuma daļā ir noteiktas uzņēmuma klientu apkalpošanas procesa galvenās problēmas. Izstrādāts uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts, kas sastāv no 3 daļām – darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšana, papildus apmācību izstrādes un informatīvās datu bāzes uzlabošana. Katrai no projekta daļai ir noteiktas izmaksas un sagaidāmie rezultāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lazareviča Ē. (2018) Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā Bakalaura darbs/ Ē. Lazareviča, K. Didenko.- Rīga: RTU, UIVI , bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 60 lpp. |
Atslēgas vārdi |
klientu apkalpošana, efektivitāte, telekomunikācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer care, effectiveness, telecommunications |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2018 16:50:45 |