| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā |
| Title in English |
Services provision effectiveness in a telecommunications company project |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Konstantins Didenko |
| Reviewer |
Doktorante Irēna Vaivode |
| Abstract |
Bakalaura darba autors: Ērika Lazareviča
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Prof., Dr.oec., Konstantīns Didenko
Bakalaura darba temats: Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 21 tabula, 6 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba pētījuma daļā ir noteiktas uzņēmuma klientu apkalpošanas procesa galvenās problēmas. Izstrādāts uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts, kas sastāv no 3 daļām – darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšana, papildus apmācību izstrādes un informatīvās datu bāzes uzlabošana. Katrai no projekta daļai ir noteiktas izmaksas un sagaidāmie rezultāti.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Lazareviča Ē. (2018) Pakalpojumu sniegšanas efektivitātes projekts telekomunikāciju uzņēmumā Bakalaura darbs/ Ē. Lazareviča, K. Didenko.- Rīga: RTU, UIVI , bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 60 lpp. |
| Keywords |
klientu apkalpošana, efektivitāte, telekomunikācijas |
| Keywords in English |
customer care, effectiveness, telecommunications |
| Language |
lv |
| Year |
2018 |
| Date and time of uploading |
31.05.2018 16:50:45 |