Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai |
Nosaukums angļu valodā |
Franchising as a Strategy for Small Business Development |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
Ieva Andersone |
Anotācija |
Noslēguma darb darba autors: Sobirdzhoni Abdullozoda
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Lektore, Mg.oec., Inga Eriņa
Noslēguma darba temats: Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai
Noslēguma darbs rakstīts: ir rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 69 lappuses, tajā ir 22 attēli, 9 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu saraksts ietver 60 avotus.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā aprakstīta franšīzes loma mazo uzņēmumu attīstībā. Autors veica pētījumu, koncentrējoties uz franšīzi Krievijas tirgū, it īpaši kafijas namu tirgū. Pētījums veikts kafejnīcai "Gamma", autors raksturo analizēto uzņēmumu pazīmes, ir veicis SWOT analīzi, ir sniegta analizēta uzņēmuma salīdzinošā analīze, tiek prezentēti reklāmas kanāli, aprēķināti izdevumi par analizētā uzņēmuma franšīzes veicināšanu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Abdullozoda S. (2018) Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai Bakalaura darbs/ S. Abdullozoda, Inga Eriņa. - Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 69 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Franšīze, Mazs bizness, Veicināšana. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Franchising, Small Business, Promotion. |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2018 02:45:58 |