Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai |
Title in English |
Franchising as a Strategy for Small Business Development |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inga Eriņa |
Reviewer |
Ieva Andersone |
Abstract |
Noslēguma darb darba autors: Sobirdzhoni Abdullozoda
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Lektore, Mg.oec., Inga Eriņa
Noslēguma darba temats: Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai
Noslēguma darbs rakstīts: ir rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 69 lappuses, tajā ir 22 attēli, 9 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu saraksts ietver 60 avotus.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā aprakstīta franšīzes loma mazo uzņēmumu attīstībā. Autors veica pētījumu, koncentrējoties uz franšīzi Krievijas tirgū, it īpaši kafijas namu tirgū. Pētījums veikts kafejnīcai "Gamma", autors raksturo analizēto uzņēmumu pazīmes, ir veicis SWOT analīzi, ir sniegta analizēta uzņēmuma salīdzinošā analīze, tiek prezentēti reklāmas kanāli, aprēķināti izdevumi par analizētā uzņēmuma franšīzes veicināšanu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Abdullozoda S. (2018) Franšīze kā stratēģija mazā biznesa attīstībai Bakalaura darbs/ S. Abdullozoda, Inga Eriņa. - Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 69 lpp. |
Keywords |
Franšīze, Mazs bizness, Veicināšana. |
Keywords in English |
Franchising, Small Business, Promotion. |
Language |
eng |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
31.05.2018 02:45:58 |