Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums "Klientu attiecību menedžmenta pilnveide uzņēmumā SIA “FORELES”"
Nosaukums angļu valodā "Improvement of Client Relationship Management in “FORELES” Ltd"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Gints Mednis
Recenzents Rita Greitāne, docents, RTU IUV katedra
Anotācija Šerste S.: Klientu attiecību menedžmenta pilnveide uzņēmumā SIA “FORELES” Maģistra darbs / S. Šerste, G. Mednis. - Rīga: RTU, IEVF Starptautisko programmu nodaļa, maģistra profesionālā studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 2018. – 89 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 89 lpp., tajā iekļauts 21 attēls un 8 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu, 14 angļu un 3 krievu valodā. Darbam pievienoti 8 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Darbā veikts SIA “FORELES” klientu attiecību menedžmenta izvērtējums, tā esošā un potenciālā ietekme uz uzņēmuma rezultātiem un tā mijiedarbība ar uzņēmuma mērķiem un stratēģiju, kā arī modelēta tā attīstības iespēju analīze. Sagatavoti priekšlikumi uzņēmuma klientu attiecību menedžmenta turpmākai attīstībai un jaunu procesu (vai instrumentu) ieviešanai, lai nodrošinātu konkurētspējas palielināšanos un apgrozījuma pieaugumu. Vienlaikus ir izstrādāts SIA ”FORELES” biznesa modelis, analizēta uzņēmuma attīstība salīdzinājumā ar citiem nozares uzņēmumiem un nodefinēti būtiskākie trūkumi klientu attiecību menedžmentā. Pamatojoties uz teorētiskajā un analītiskajā daļā sagatavoto informāciju un izmantojot analītiskās hierarhijas metodi, tiek izvērtēts klientu un ekspertu viedoklis, veikts viedokļu salīdzinājums un izteikti priekšlikumi klientu attiecību menedžmenta pilnveidošanai uzņēmumā, kā arī veikta praktiska SIA “FORELES” uzņēmuma klientu segmentācija un klientu lojalitātes veicināšana.
Atslēgas vārdi klientu attiecību menedžments
Atslēgas vārdi angļu valodā customer relationship management
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2018 18:03:25