Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Inovāciju pārvaldība un Zilā okeāna stratēģija
Nosaukums angļu valodā Innovation Management and Blue Ocean Strategy
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Elīna Gaile-Sarkane
Anotācija Bakalaura darba autors: Farrukhjon Mingbaev Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Assist. Prof., Dr.oec., Vladimirs Šatrevičs Bakalaura darba temats: Inovāciju vadība un Zilā okeāna stratēģija Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, Teorētiskās un Praktiskās daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 37 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 32 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā apakšnodaļā tiks izskatīti visi būtiskie dati par Zilo okeāna stratēģiju: tā izmantošana uzņēmējdarbības jomā; ieguvumi un trūkumi, kas saistīti ar šo okeānu; iespējamie risinājumi iepriekšminētajām problēmām, izmantojot šo īpašo un nesen izpētīto vadošās uzņēmējdarbības veidu. Tā kā dokumenta otrajā apakšdaļā sīki tiks izskaidrota inovāciju vadības stratēģija un visi līdzīgie dati, kurus mēs uzzinājām par Zilo okeāna stratēģiju, lai varētu salīdzināt šīs divas metodes, tiks noskaidroti. Praktiskajā daļā ir analizēta DJI kompānija un iPhone X tirgus sektors. Veidi, kā attīstīt kvalitatīvus pakalpojumus un traucējošas tehnoloģijas. Turklāt Da-Jiang Innovations kompānija ražo jaunus dronus un stāsta savu misiju un redzējumu un izskaidro uzņēmuma biznesa struktūru. Arī autore veica DJI kompānijas SWOT analīzi un definēja esošo produktu iPhone X BOS. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Mingbaev F. (2018) Personāla atlases un motivācijas sistēmas pilnveidošanas projekts Bakalaura darbs/ F. Mingbaev, Šatrevičs V.- Rīga: RTU, UIVI UIVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”
Atslēgas vārdi Inovācijas, Pārvaldība, Zilā Okeāna Stratēģija, DJI Uzņēmums, iPhone X produkts
Atslēgas vārdi angļu valodā Innovation, Management, Blue Ocean Strategy, DJI Company, iPhone X product
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2018 16:20:28