Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of Advertising on Consumer Behavior |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Ieva Andersone |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darbs autor: Mahmoud Samy Elshenawy.
Bakalaura darba nosaukums: “Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību”.
Bakalaura darbs zinātniskais vadītājs: Deniss Ščeulovs, asoc. Prof. Dr.oec.
Šī darba tēma ir izskaidrot seksuālo apelāciju reklāmas ietekmē un kā tā ietekmē patērētāja lēmumu par pirkumu un kā šāda veida reklāma var tikt izmantota dažādu veidu produktu un pakalpojumu veiksmīgai izmantošanai. Bakalaura darbs sastāv no 4 tabulām un 8 cipariem un ir uzrakstīts angļu valodā. Atsauces sarakstu veido 39 avoti, tostarp grāmatas, zinātniskie žurnāli un tiešsaistes avoti.
Pētījums sastāv no divām daļām: analītiskā daļa un praktiskā daļa. Analītiskā daļa koncentrējas uz patērētāju lēmumu pieņemšanas un reklāmas ietekmes analīzi. Praktiskā daļa ir reklāmu pārskatīšana attiecībā uz iepriekšējiem reklāmu un seksuālo reklāmu ietekmes rezultātiem patērētāju pirkumos.
Dokumenta autors ietvers dažus ieteikumus, ja tiks ievēroti, izvairīsies no problēmām un pārpratumiem starp patērētāju un zīmolu, kā arī izvairīsies no seksuālās apelācijas izmantošanas riskam reklāmās un pareiza veida izmantošanai šāda veida reklāmās. |
Atslēgas vārdi |
Reklāmu ietekme uz patērētāju uzvedību - reklāmu seksuālā ietekme uz patērētāju uzvedību |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Ads impact on the consumer behavior - sexual impact of ads on consumer behavior- |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2018 15:07:43 |