Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību
Title in English The Impact of Advertising on Consumer Behavior
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Deniss Ščeulovs
Reviewer Ieva Andersone
Abstract ANOTĀCIJA Bakalaura darbs autor: Mahmoud Samy Elshenawy. Bakalaura darba nosaukums: “Reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību”. Bakalaura darbs zinātniskais vadītājs: Deniss Ščeulovs, asoc. Prof. Dr.oec. Šī darba tēma ir izskaidrot seksuālo apelāciju reklāmas ietekmē un kā tā ietekmē patērētāja lēmumu par pirkumu un kā šāda veida reklāma var tikt izmantota dažādu veidu produktu un pakalpojumu veiksmīgai izmantošanai. Bakalaura darbs sastāv no 4 tabulām un 8 cipariem un ir uzrakstīts angļu valodā. Atsauces sarakstu veido 39 avoti, tostarp grāmatas, zinātniskie žurnāli un tiešsaistes avoti. Pētījums sastāv no divām daļām: analītiskā daļa un praktiskā daļa. Analītiskā daļa koncentrējas uz patērētāju lēmumu pieņemšanas un reklāmas ietekmes analīzi. Praktiskā daļa ir reklāmu pārskatīšana attiecībā uz iepriekšējiem reklāmu un seksuālo reklāmu ietekmes rezultātiem patērētāju pirkumos. Dokumenta autors ietvers dažus ieteikumus, ja tiks ievēroti, izvairīsies no problēmām un pārpratumiem starp patērētāju un zīmolu, kā arī izvairīsies no seksuālās apelācijas izmantošanas riskam reklāmās un pareiza veida izmantošanai šāda veida reklāmās.
Keywords Reklāmu ietekme uz patērētāju uzvedību - reklāmu seksuālā ietekme uz patērētāju uzvedību
Keywords in English Ads impact on the consumer behavior - sexual impact of ads on consumer behavior-
Language eng
Year 2018
Date and time of uploading 30.05.2018 15:07:43