Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Komercbanku pakalpojumu pilnveides projekts
Nosaukums angļu valodā Commercial bank service improvement project
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Iveta Pokromoviča
Recenzents AS “Swedbank” vecākais finanšu produktu pārdošanas speciālists Jekaterina Komkova
Anotācija Bakalaura darba autors: Dmitrijs Pokatovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed., Mg.ing.oec. Iveta Pokromoviča Bakalaura darba temats: Komercbanku pakalpojumu pilnveidošanas projekts Bakalaura darba lapu apjoms: latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 9 attēli, 11 tabulas, , 8 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu un 24 avoti angļu valodā, 1 avots krievu valodā. Darbam pievienots viens pielikums. Bakalaura galvenie rezultāti: Autors ir izstrādājis priekšlikumus uzņēmuma reklamācijas apstrādes procesu optimizācijai, kas ietver darba procesā problēmu risināšanas rīcību algoritmu, plānu darbiniekiem. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā darba procesi reklamācijas nodaļā tiek pārskatīti, aprakstīti uzdevumi un to iespējamā deleģēšanas plāna izstrāde darba autora izstrādātā algoritma ietvaros. Bakalaura darbā bibliogrāfiskais apraksts: Pokatovs D. (2018) Komercbanku pakalpojumu pilveidošanas projekts. Bakalaura darbs / D. Pokatovs, I. Pokromoviča.– Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 83lpp.
Atslēgas vārdi reklamācija, bankas, e-komercija, maksājumi internetā, maksājumu sistēmas, e-tirgotāji, karšu pretenzijas
Atslēgas vārdi angļu valodā chargebacks, card disputes, e-commerce, internet payments, payments processing, banks, e-merchants, payment systems
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2018 14:45:58