Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Komercbanku pakalpojumu pilnveides projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Commercial bank service improvement project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Iveta Pokromoviča |
Recenzents |
AS “Swedbank” vecākais finanšu produktu pārdošanas speciālists Jekaterina Komkova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Dmitrijs Pokatovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed., Mg.ing.oec. Iveta Pokromoviča
Bakalaura darba temats: Komercbanku pakalpojumu pilnveidošanas projekts
Bakalaura darba lapu apjoms: latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 9 attēli, 11 tabulas, , 8 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu un 24 avoti angļu valodā, 1 avots krievu valodā. Darbam pievienots viens pielikums.
Bakalaura galvenie rezultāti: Autors ir izstrādājis priekšlikumus uzņēmuma reklamācijas apstrādes procesu optimizācijai, kas ietver darba procesā problēmu risināšanas rīcību algoritmu, plānu darbiniekiem. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā darba procesi reklamācijas nodaļā tiek pārskatīti, aprakstīti uzdevumi un to iespējamā deleģēšanas plāna izstrāde darba autora izstrādātā algoritma ietvaros.
Bakalaura darbā bibliogrāfiskais apraksts: Pokatovs D. (2018) Komercbanku pakalpojumu pilveidošanas projekts. Bakalaura darbs / D. Pokatovs, I. Pokromoviča.– Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 83lpp. |
Atslēgas vārdi |
reklamācija, bankas, e-komercija, maksājumi internetā, maksājumu sistēmas, e-tirgotāji, karšu pretenzijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
chargebacks, card disputes, e-commerce, internet payments, payments processing, banks, e-merchants, payment systems |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2018 14:45:58 |