Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Komercbanku pakalpojumu pilnveides projekts |
Title in English |
Commercial bank service improvement project |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Iveta Pokromoviča |
Reviewer |
AS “Swedbank” vecākais finanšu produktu pārdošanas speciālists Jekaterina Komkova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Dmitrijs Pokatovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed., Mg.ing.oec. Iveta Pokromoviča
Bakalaura darba temats: Komercbanku pakalpojumu pilnveidošanas projekts
Bakalaura darba lapu apjoms: latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 9 attēli, 11 tabulas, , 8 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 17 avoti latviešu un 24 avoti angļu valodā, 1 avots krievu valodā. Darbam pievienots viens pielikums.
Bakalaura galvenie rezultāti: Autors ir izstrādājis priekšlikumus uzņēmuma reklamācijas apstrādes procesu optimizācijai, kas ietver darba procesā problēmu risināšanas rīcību algoritmu, plānu darbiniekiem. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā darba procesi reklamācijas nodaļā tiek pārskatīti, aprakstīti uzdevumi un to iespējamā deleģēšanas plāna izstrāde darba autora izstrādātā algoritma ietvaros.
Bakalaura darbā bibliogrāfiskais apraksts: Pokatovs D. (2018) Komercbanku pakalpojumu pilveidošanas projekts. Bakalaura darbs / D. Pokatovs, I. Pokromoviča.– Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 83lpp. |
Keywords |
reklamācija, bankas, e-komercija, maksājumi internetā, maksājumu sistēmas, e-tirgotāji, karšu pretenzijas |
Keywords in English |
chargebacks, card disputes, e-commerce, internet payments, payments processing, banks, e-merchants, payment systems |
Language |
lv |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
30.05.2018 14:45:58 |