Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Vidējo attālumu turborektīvās lidmašīnas projektēšana un tās pretapledošanas sistēmas izstrāde. |
Nosaukums angļu valodā |
Designing a Medium-Range Turbojet Aircraft and Developing its De-Icing System. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Mārtiņš Kleinhofs |
Recenzents |
Docents Ēriks Ozoliņš |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Vidējo attālumā lidmašīnas projektēšana un tās pretapledošanas sistēmas izstrāde”
Darba autors: Antons Romaņenkovs.
Darba vadītājs: Dr.h.sc.ing.prof. Mārtiņš Kleinhofs
Darba mērķis ir izmantojot reālu lidmašīnu ka prototipu, izmainīt tos parametrus, ka lidojuma attālumu un dzinējus. un izpētīt pretapledošanas sistēmas efektivitātē un izmantošanas iespējas. . Tiek īsumā apskatīta izmantota Latvijā lidmašīna: Boeing 737-300, tā konstrukcija, primāras sistēmas un izmantošana mūsu reģiona, ka ari līnijas apkopes uzdevumi kuri tiek izpildīti Rīgas bāzē . Tiek projektēta lidmašīna AR-88 ar prototipu Boeing 737-300, aprēķinātā to pacelšanas masa un iedziļināti apskatīti pretapledošanas sistēmas, tas diagnosticēšanā, konstrukcijas, tipus priekšrocības un trūkumi, ka ari iespējas tos modificēt lai palielināt efektivitāti, drošību mūsdienas realitāte, apkopes vienkāršumu un paātrināt bojājumu diagnostikas procedūras.
Bakalaura darbs ietver sevi: 66 lapaspuses, 4 tabulas, 19 attēlus, 74 formulas un 19 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Pretapledošana, Boeing 737, masas apreķins, TMEDS, elekroimpulsu sistema, kombineta pretapledošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Anti-icing, de-icing, Boeing 737, estimation of weight, TMEDS, electric expulsion system, combined ice protection systems |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2018 03:16:29 |