Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Brand Promotion of Latvian Milk Products in the Global Market " |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Doc. I. Pucens |
Recenzents |
Lekt. J.Priede |
Anotācija |
Inese Oboļeviča izstrādājusi šo bakalaura darbu par tematu „Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū”. Darba ietvaros tika veikta piena produktu zīmolu izpēte. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, pirmā daļā tiek aprakstīts zīmola jēdziens un tā veidi. Otrajā daļā tiek analizēti ārzemju un Latvijas piena produktu zīmoli, tiek veikts to salīdzinājums, analizētas stratēģijas, komunikāciju avoti, zīmolu veidi, plusi un mīnusi. Trešajā darba daļā, tiek izstrādāti Latvijas piena produktu zīmolu pilnveidošanas virzieni. Bakalaura darba noslēgumā tika pilnveidotas Latvijas piena produktu zīmolu stratēģijas un sniegti ieteikumi zīmolu virzīšanā.
Darba apjoms ir 84 lapaspuses, kurās ir 16 attēli, 6 tabulas, bibliogrāfisko vienību skaits ir 36. Bakalaura darbs ir izstrādāts valsts nacionālajā valodā – latviešu valodā. Papildus materiāli, kuri bija nepieciešami darba izstrādē ir atrodami 2 pielikumos. |
Atslēgas vārdi |
Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand Promotion of Latvian Milk Products in the Global Market |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2011 17:51:29 |