Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū" |
Title in English |
"Brand Promotion of Latvian Milk Products in the Global Market " |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Doc. I. Pucens |
Reviewer |
Lekt. J.Priede |
Abstract |
Inese Oboļeviča izstrādājusi šo bakalaura darbu par tematu „Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū”. Darba ietvaros tika veikta piena produktu zīmolu izpēte. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, pirmā daļā tiek aprakstīts zīmola jēdziens un tā veidi. Otrajā daļā tiek analizēti ārzemju un Latvijas piena produktu zīmoli, tiek veikts to salīdzinājums, analizētas stratēģijas, komunikāciju avoti, zīmolu veidi, plusi un mīnusi. Trešajā darba daļā, tiek izstrādāti Latvijas piena produktu zīmolu pilnveidošanas virzieni. Bakalaura darba noslēgumā tika pilnveidotas Latvijas piena produktu zīmolu stratēģijas un sniegti ieteikumi zīmolu virzīšanā.
Darba apjoms ir 84 lapaspuses, kurās ir 16 attēli, 6 tabulas, bibliogrāfisko vienību skaits ir 36. Bakalaura darbs ir izstrādāts valsts nacionālajā valodā – latviešu valodā. Papildus materiāli, kuri bija nepieciešami darba izstrādē ir atrodami 2 pielikumos. |
Keywords |
Latvijas piena produktu zīmolu virzīšana starptautiskajā tirgū |
Keywords in English |
Brand Promotion of Latvian Milk Products in the Global Market |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
07.06.2011 17:51:29 |