Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Biznesa procesu optimizēšana tirdzniecības uzņēmumā"
Nosaukums angļu valodā "Business Process Optimization in a Trading Company "
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Irina Voronova
Recenzents Modris Ozoliņš, docents (prakt.), MBA, RTU SPN
Anotācija Tumanova K. Biznesa procesu optimizēšana tirdzniecības uzņēmumā: Maģistra darbs/ K.Tumanova, I.Voronova.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2018. – 86 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 47 tabulas, 12 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 21 avoti latviešu, 5 angļu, un 4 krievu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Maģistra darba mērķis ir izvirzīt priekšlikumus biznesa procesu optimizēšanai tirdzniecības uzņēmumā. Darbā ir trīs daļas: analītiskā daļa, lietišķās pētījuma daļa, aprēķinu daļa. Analītiskajā daļā tiek raksturota uzņēmuma attīstības dinamika, tika izanalizēta tirdzniecības nozare Latvijā un pasaulē, apskatīts uzņēmuma finansiālais stāvoklis pēc 2014., 2015. un 2016. gada pārskatiem, izveidota uzņēmuma SVID analīze, izpētīta biznesa procesa teorētiskā bāze un kā notiek biznesa procesi pētāmajā uzņēmumā. Pētījuma lietišķajā daļā tika apskatīta funkcionālās vērtības analīzes būtība, kā šo metodi var pielietot tirdzniecības uzņēmumā, un uz teorijas pamata tika veikta uzņēmuma funkcionālās vērtības analīze. Kā arī detalizēti izpētīta uzņēmuma personāla vadīšanas sfēra, tika veikta darbinieku aptauja un iekšējo attiecību izpēte, un tika sastādīts pārdošanas speciālista faktiskā darba plāns. Pētījuma aprēķinu daļā detalizēti apskatīta pārdošanas nodaļas funkcionālās vērtības analīze, tika sniegtas pētāmās problēmas risināšanas iespējas. Tiek piedāvātas jaunas biznesa procesu optimizācijas iespējas, kas palielinās uzņēmuma darbības efektivitāti un klientu apkalpošanas skaitu, tādējādi ļaujot palielināt ienākumus un piesaistīt jaunus klientus. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: tirdzniecības uzņēmumā ir nesakārtoti biznesa procesi, kas rezultātā prasa vairāk laika un resursu funkcijas izpildei. Lai optimizētu uzņēmuma darbību, tiek piedāvāts ieviest jauno digitālo CRM sistēmu un pieņemt darbā pārdošanas speciālistu.
Atslēgas vārdi Biznesa procesu optimizēšana tirdzniecības uzņēmumā
Atslēgas vārdi angļu valodā Business Process Optimization in a Trading Company
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2018 13:15:34