Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Nosaukums angļu valodā New product implementation in the Latvia market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Doktorants Reinis Lasmanis
Anotācija Anotācija Bakalaura darba autors: Lelde Liepiņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Dr.oec. Ieva Andersone. Bakalaura darba temats: “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”. Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas secinājumi un priekšlikumi. Pirmajā daļā ir izanalizēti mārketinga teorētiskie apskati, inovācijas nozīme, kā arī SVID analīze. Otrajā daļā ir uzņēmuma SIA “Ogres Ezītis miglā” darbības apskats, SVID analīze un klientu aptauja par jauna produktu ieviešanu. Darba apjoms ir 54 lappuses, tajās iekļauti 15 attēli, 3 tabulas, 3 formulas un 2 pielikumi. Darba izstrādei izmantots 21 avots latviešu un 16 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izanalizēt jauna produkta ieviešanas iespējas Latvijas tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa L. (2018) Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs/ L. Liepiņa, I. Andersone.-Rīga: RTU, UIVI IUV, bakalaura akadēmiskā studiju programma. “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54 lpp.
Atslēgas vārdi Jauns produkts, inovācija
Atslēgas vārdi angļu valodā New product, Innovation
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2018 11:33:30