Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
New product implementation in the Latvia market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Doktorants Reinis Lasmanis |
Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Lelde Liepiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Dr.oec. Ieva Andersone.
Bakalaura darba temats: “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”.
Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas secinājumi un priekšlikumi. Pirmajā daļā ir izanalizēti mārketinga teorētiskie apskati, inovācijas nozīme, kā arī SVID analīze. Otrajā daļā ir uzņēmuma SIA “Ogres Ezītis miglā” darbības apskats, SVID analīze un klientu aptauja par jauna produktu ieviešanu. Darba apjoms ir 54 lappuses, tajās iekļauti 15 attēli, 3 tabulas, 3 formulas un 2 pielikumi. Darba izstrādei izmantots 21 avots latviešu un 16 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izanalizēt jauna produkta ieviešanas iespējas Latvijas tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa L. (2018) Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs/ L. Liepiņa, I. Andersone.-Rīga: RTU, UIVI IUV, bakalaura akadēmiskā studiju programma. “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Jauns produkts, inovācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
New product, Innovation |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2018 11:33:30 |