Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Title in English New product implementation in the Latvia market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Doktorants Reinis Lasmanis
Abstract Anotācija Bakalaura darba autors: Lelde Liepiņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Dr.oec. Ieva Andersone. Bakalaura darba temats: “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”. Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas secinājumi un priekšlikumi. Pirmajā daļā ir izanalizēti mārketinga teorētiskie apskati, inovācijas nozīme, kā arī SVID analīze. Otrajā daļā ir uzņēmuma SIA “Ogres Ezītis miglā” darbības apskats, SVID analīze un klientu aptauja par jauna produktu ieviešanu. Darba apjoms ir 54 lappuses, tajās iekļauti 15 attēli, 3 tabulas, 3 formulas un 2 pielikumi. Darba izstrādei izmantots 21 avots latviešu un 16 avoti angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izanalizēt jauna produkta ieviešanas iespējas Latvijas tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa L. (2018) Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs/ L. Liepiņa, I. Andersone.-Rīga: RTU, UIVI IUV, bakalaura akadēmiskā studiju programma. “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54 lpp.
Keywords Jauns produkts, inovācija
Keywords in English New product, Innovation
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 29.05.2018 11:33:30