Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Title in English |
New product implementation in the Latvia market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Doktorants Reinis Lasmanis |
Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Lelde Liepiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente Dr.oec. Ieva Andersone.
Bakalaura darba temats: “Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū”.
Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas secinājumi un priekšlikumi. Pirmajā daļā ir izanalizēti mārketinga teorētiskie apskati, inovācijas nozīme, kā arī SVID analīze. Otrajā daļā ir uzņēmuma SIA “Ogres Ezītis miglā” darbības apskats, SVID analīze un klientu aptauja par jauna produktu ieviešanu. Darba apjoms ir 54 lappuses, tajās iekļauti 15 attēli, 3 tabulas, 3 formulas un 2 pielikumi. Darba izstrādei izmantots 21 avots latviešu un 16 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izanalizēt jauna produkta ieviešanas iespējas Latvijas tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Liepiņa L. (2018) Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs/ L. Liepiņa, I. Andersone.-Rīga: RTU, UIVI IUV, bakalaura akadēmiskā studiju programma. “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 54 lpp. |
Keywords |
Jauns produkts, inovācija |
Keywords in English |
New product, Innovation |
Language |
lv |
Year |
2018 |
Date and time of uploading |
29.05.2018 11:33:30 |