Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
"Mārketinga stratēģijas izstrāde SIA "City Express”" |
Nosaukums angļu valodā |
"Development of Marketing Strategy for "City Express" Ltd" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Modris Ozoliņš |
Recenzents |
Rita Greitāne, docents, Dr.oec., RTU IUV katedra |
Anotācija |
Dzelde M. Mārketinga stratēģijas izstrāde SIA “City Express”: Maģistra darbs/M.Dzelde, K.Špakovska. – Rīga: RTU IEVF Starptautisko programmu nodaļa, maģistra profesionālo studiju programma „Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 2017. – 119 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 119 lpp., tajā iekļauti 6 attēli un 13 tabulas. Bibliogrāfiskajā sarakstā ietverti: 24 avoti latviešu un 27 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi.
Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju, kas nodrošinātu, ka aptuveni 60% klientu SIA „City Express” pakalpojumus izmantotu vismaz gadu, šajā laika periodā izdarot vismaz 12 atkārtotus pasūtījumus.
Pirmajā darba daļā tiek analizētas dažādas pieejas mārketinga kompleksa veidošanai, kā arī apskatīta pakalpojumu mārketinga specifika un teorijas par klientu lojalitātes veidošanos un galvenajiem tirgus segmentācijas veidiem pakalpojumu jomā.
Otrajā daļā tiek analizēta uzņēmuma darbību ietekmējošā ārējā vide un iekšējā vide, tajā skaitā uzņēmuma klientu mainības rādītāji, pasūtījumu apjomi un finanšu rezultāti, lai identificētu galvenās problēmas, kurās uzņēmumam būtu nepieciešams veikt izmaiņas.
Trešās daļas ietvaros, ņemot vērā iepriekšējo analīzi, tiek izstrādāta uzņēmuma mārketinga stratēģija un detalizēts tās ieviešanas aktivitāšu plāns, kā arī aprēķinātas tā izmaksas uzņēmumam. Tāpat praktiskajā daļā tiks piedāvāti kritēriji tam, kā pēc mārketinga stratēģijas ieviešanas novērtēt tās efektivitāti.
Pētījumā iegūtie rezultāti norāda uz to, ka uzņēmumam jāpilnveido savs pakalpojums, piedāvājot klientiem risinājumus ērtai pakalpojuma saņemšanai un izmantošanai, kā arī jāveicina attiecību veidošana ar klientiem, lai samazinātu to mainību. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, stratēģija, kurjerpakalpojumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, strategy, curier services |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2018 10:19:31 |