Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. R.Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā. Darbs sastāv no divām daļām analītiskās un pētījumu un aprēķinu daļas.
Analītiskajā apskata daļā tiek aprakstīta klientu un darbinieku lojalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību, lojalitāti ietekmējošie faktori un darbinieku motivēšana.
Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturots uzņēmums SIA Lattelecom, tā vēsture un galvenie darbības rādītāji, kā arī personāla sastāvs. Ir veikts pētījums par uzņēmuma darbinieku un klientu lojalitātes noteikšanu. Pētījuma laikā tika veikta darbinieku anketēšana un Net Promoter Score jeb NPS rādītāja analīze.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas ir klientu un darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā.
Darbs sastāv no 73 lapaspusēm, kurās ietvertas 3 tabulas, 21 attēls, kopumā ir izmantoti 23 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2011 13:14:18 |