Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā"
Nosaukums angļu valodā "Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec.,lekt. R.Greitāne
Recenzents Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola
Anotācija Bakalaura darba tēma ir Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā. Darbs sastāv no divām daļām analītiskās un pētījumu un aprēķinu daļas. Analītiskajā apskata daļā tiek aprakstīta klientu un darbinieku lojalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību, lojalitāti ietekmējošie faktori un darbinieku motivēšana. Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturots uzņēmums SIA Lattelecom, tā vēsture un galvenie darbības rādītāji, kā arī personāla sastāvs. Ir veikts pētījums par uzņēmuma darbinieku un klientu lojalitātes noteikšanu. Pētījuma laikā tika veikta darbinieku anketēšana un Net Promoter Score jeb NPS rādītāja analīze. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas ir klientu un darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā. Darbs sastāv no 73 lapaspusēm, kurās ietvertas 3 tabulas, 21 attēls, kopumā ir izmantoti 23 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2011 13:14:18