Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā" |
Title in English |
"Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec.,lekt. R.Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā. Darbs sastāv no divām daļām analītiskās un pētījumu un aprēķinu daļas.
Analītiskajā apskata daļā tiek aprakstīta klientu un darbinieku lojalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību, lojalitāti ietekmējošie faktori un darbinieku motivēšana.
Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturots uzņēmums SIA Lattelecom, tā vēsture un galvenie darbības rādītāji, kā arī personāla sastāvs. Ir veikts pētījums par uzņēmuma darbinieku un klientu lojalitātes noteikšanu. Pētījuma laikā tika veikta darbinieku anketēšana un Net Promoter Score jeb NPS rādītāja analīze.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas ir klientu un darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā.
Darbs sastāv no 73 lapaspusēm, kurās ietvertas 3 tabulas, 21 attēls, kopumā ir izmantoti 23 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi. |
Keywords |
Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā |
Keywords in English |
Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
07.06.2011 13:14:18 |