Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā"
Title in English "Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec.,lekt. R.Greitāne
Reviewer Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola
Abstract Bakalaura darba tēma ir Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā. Darbs sastāv no divām daļām analītiskās un pētījumu un aprēķinu daļas. Analītiskajā apskata daļā tiek aprakstīta klientu un darbinieku lojalitātes ietekme uz uzņēmuma darbību, lojalitāti ietekmējošie faktori un darbinieku motivēšana. Pētījumu un aprēķinu daļā ir raksturots uzņēmums SIA Lattelecom, tā vēsture un galvenie darbības rādītāji, kā arī personāla sastāvs. Ir veikts pētījums par uzņēmuma darbinieku un klientu lojalitātes noteikšanu. Pētījuma laikā tika veikta darbinieku anketēšana un Net Promoter Score jeb NPS rādītāja analīze. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas ir klientu un darbinieku lojalitātes veicināšanas iespējas uzņēmumā. Darbs sastāv no 73 lapaspusēm, kurās ietvertas 3 tabulas, 21 attēls, kopumā ir izmantoti 23 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi.
Keywords Klientu un darbinieku lojalitātes veicināšana uzņēmumā
Keywords in English Customer and employee loyalty facilitation in an enterprise
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 07.06.2011 13:14:18