Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Fitnesa klubu tīkla mārketinga attīstības stratēģija"
Nosaukums angļu valodā "Marketing Development Strategy of a Fitness Club Chain"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Mikus Dubickis, pētnieks, Mg.oec., RTU UIVI
Anotācija Safronova V. Fitnesa klubu tīkla mārketinga attīstības stratēģija: Maģistra darbs/ V.Safronova, R.Greitāne.- Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2018. – 90 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 90 lpp., tajā iekļauti 38 attēli un 11 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 39 angļu un 5 krievu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga attīstības stratēģiju fitnesa klubu tīklam SIA fit People. 1. daļā ir analizēta pakalpojumu un fitnesa nozare, fitnesa nozares tendences Latvijā un pasaulē, konkurence Latvijas tirgū, kā arī cenu noteikšanas stratēģija. Daļā tiek pamatota mārketinga aktualitāte fitnesa klubu tīklos. 2. daļā ir izpētīts mārketinga un mārketinga stratēģijas jēdziens, novērtēts mārketinga komplekss fitnesa nozares perspektīvā un digitālā mārketinga aktualitāte: sociālo mediju, e-pasta, satura mārketings un SEO. Tāpat daļā ir aprakstīta Vispārīgā datu aizsardzības regula un kā tā ietekmē fitnesa klubu tīklus, un apkopots SIA fit People klientu viedoklis par tā mārketinga aktivitātēm. Nobeigumā ir aprakstīta mārketinga attīstības stratēģija. 3. daļā ir raksturots uzņēmums SIA fit People, novērtētas tā esošās mārketinga aktivitātes, izstrādāta mārketinga attīstības stratēģija, noteikts stratēģijas plāns un nepieciešamais budžets. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi: fitnesa nozares uzņēmumu konkurētspējai ir jāizmanto jaunākās tehnoloģijas un digitālā mārketinga aktivitātes. Veidojot mārketinga attīstības stratēģiju, fitnesa nozares uzņēmumiem ir jāizmanto digitālā mārketinga elementi, piemēram, sociālo mediju mārketings, e-pastu mārketings, mājaslapa un mobilā aplikācija. Tie palīdz labāk sasniegt savu mērķauditoriju un uzturēt atgriezenisko saiti.
Atslēgas vārdi mārketings, mārketinga attīstības stratēģija, fitness, fitnesa klubu tīkls, digitālais mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, digital marketing, marketing development strategy, fitness, fitness club chain
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2018 13:54:21