Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā
Nosaukums angļu valodā Optimization of digital marketing processes in the fitness and health studio
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Doktorants Mikus Dubickis
Anotācija Bakalaura darba autors: Līva Luriņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. lektors Leonards Budņiks Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu un 14 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autore ir izstrādājusi priekšlikumus uzņēmuma digitālā mārketinga procesu optimizācijai, kas ietver meklētājprogrammu, sociālo tīklu un e-pasta mārketinga rīku izmantošanu. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā tiktu optimizēta uzņēmuma mājaslapa un pielāgota Google AdWords reklāmu efektīvākai realizācijai, izveidots stratēģisks sociālo tīklu ierakstu publicēšanas plāns un digitālā mārketinga aktivitāšu virzība ar e-pastu palīdzību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Luriņa L. (2018) Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā. Bakalaura darbs / L. Luriņa, L. Budņiks. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 69 lpp.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings; e-pasta mārketings; sociālo tīklu mārketings, meklētājprogrammu mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing; search engine marketing; social network marketing; email marketing
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2018 12:38:48