Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of digital marketing processes in the fitness and health studio |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
Doktorants Mikus Dubickis |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Līva Luriņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. lektors Leonards Budņiks
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu un 14 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autore ir izstrādājusi priekšlikumus uzņēmuma digitālā mārketinga procesu optimizācijai, kas ietver meklētājprogrammu, sociālo tīklu un e-pasta mārketinga rīku izmantošanu. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā tiktu optimizēta uzņēmuma mājaslapa un pielāgota Google AdWords reklāmu efektīvākai realizācijai, izveidots stratēģisks sociālo tīklu ierakstu publicēšanas plāns un digitālā mārketinga aktivitāšu virzība ar e-pastu palīdzību.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Luriņa L. (2018) Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā. Bakalaura darbs / L. Luriņa, L. Budņiks. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 69 lpp. |
Atslēgas vārdi |
digitālais mārketings; e-pasta mārketings; sociālo tīklu mārketings, meklētājprogrammu mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing; search engine marketing; social network marketing; email marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2018 12:38:48 |