Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā
Title in English Optimization of digital marketing processes in the fitness and health studio
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Leonards Budņiks
Reviewer Doktorants Mikus Dubickis
Abstract Bakalaura darba autors: Līva Luriņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. lektors Leonards Budņiks Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 69 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu un 14 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Autore ir izstrādājusi priekšlikumus uzņēmuma digitālā mārketinga procesu optimizācijai, kas ietver meklētājprogrammu, sociālo tīklu un e-pasta mārketinga rīku izmantošanu. Priekšlikumu īstenošanas rezultātā tiktu optimizēta uzņēmuma mājaslapa un pielāgota Google AdWords reklāmu efektīvākai realizācijai, izveidots stratēģisks sociālo tīklu ierakstu publicēšanas plāns un digitālā mārketinga aktivitāšu virzība ar e-pastu palīdzību. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Luriņa L. (2018) Digitālā mārketinga procesu optimizācija fitnesa un veselības studijā. Bakalaura darbs / L. Luriņa, L. Budņiks. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 69 lpp.
Keywords digitālais mārketings; e-pasta mārketings; sociālo tīklu mārketings, meklētājprogrammu mārketings
Keywords in English digital marketing; search engine marketing; social network marketing; email marketing
Language lv
Year 2018
Date and time of uploading 23.05.2018 12:38:48